Office Manager

Hey, nieuwe office manager!

Als office manager ben jij de drijvende kracht achter een soepel draaiende organisatie. Jij zorgt ervoor dat collega’s lekker kunnen werken, huurders zich welkom voelen en alles in ons pand op soepel loopt. Met jouw organisatietalent en positieve energie breng je structuur en regel je dingen voordat iemand merkt dat het nodig is.

Over de functie

  • Het ene moment verwelkom je een nieuwe huurder, het volgende moment coördineer je de onboarding van een nieuwe collega of los je een facilitaire uitdaging op.
  • Je schakelt moeiteloos tussen interne processen, leveranciers en community-leden.
  • Je werkt samen met onze andere office manager, die zich meer richt op de hospitality-kant.

 

Ben jij iemand die houdt van regelen, overzicht bewaren en impact maken in een jonge en dynamische omgeving? Dan is dit jouw kans om een onmisbare schakel binnen PLNT te worden!

Wie ben jij?

  • Jij bent iemand die dingen gewoon regelt. Je wordt omschreven als een echte fixer en hebt een scherp oog voor detail. Structuur en overzicht zijn jouw tweede natuur en je bent niet bang om beslissingen te nemen. Herken jij jezelf hierin? 👇

  • Minimaal een mbo-4 of hbo-opleiding afgerond.

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een dynamische werkomgeving.

  • Proactief en zelfstandig: je wacht niet af, je pakt aan.

  • Communicatief sterk en klantgericht: jij zorgt dat iedereen zich gehoord voelt.

  • Je houdt van structuur en kunt snel schakelen tussen verschillende taken.

Wat ga je doen?

Bij PLNT krijg je de ruimte om jouw skills volledig in te zetten. Jouw taken zijn onder andere:

  • Daily operations: Je bent het aanspreekpunt voor onze community, leveranciers en externe organisaties. Je behoudt overzicht over werkplekken, huurcontracten en faciliteiten.

  • Facilitair & organisatie: Je beheert de inventaris (denk aan AV-middelen, stoelen, tafels en andere materialen) en zorgt voor vervangingen en interne verhuizingen.

  • Facturatie & onboarding: Je zorgt voor de facturering en onboarding van huurders en informeert hen over alle facilitaire processen.

  • Front- & backoffice: Je stemt regelmatig af met de frontoffice manager over lopende processen.

  • Onboarding van nieuwe collega’s en stagiaires: Jij zorgt ervoor dat iedereen vliegend van start gaat!

Wat bieden we jou?

Bij PLNT geloven we dat werkplezier en persoonlijke ontwikkeling heel belangrijk zijn! Daarom bieden wij:

  • Een inspirerende werkomgeving: Werk midden in het startup-ecosysteem van Leiden waar baanbrekende ontwikkelingen plaatsvinden met impact op de toekomst.
  • Een energiek, hecht en gezellig team: Regelmatige teamuitjes, gezamenlijke lunches en borrels.
  • Veel vrijheid & eigen inbreng: Jouw ideeën en verbeteringen worden gewaardeerd.
  • Ruimte voor ontwikkeling: Een persoonlijk ontwikkelbudget voor trainingen en cursussen.
  • Goede arbeidsvoorwaarden: Marktconform salaris (€2.750 – €3.500 o.b.v. ervaring), ruim aantal vakantiedagen, pensioenregeling, reiskostenvergoeding, telefoonvergoeding en ICT-vergoeding.

Over PLNT

PLNT inspireert, faciliteert en ondersteunt gepassioneerd talent om innovatieve ideeën te ontwikkelen, met de potentie om succesvol ondernemer te worden. Dat doen we door het maken van programma’s, het hosten van events, het delen van kennis, creëren van een netwerk en het opbouwen van een sterke community. Dat maakt ons dé incubator van Nederland, en het podium van Leiden. 

Bovendien kunnen startups bij PLNT een kantoor of flexibele werkplek huren om een vliegende start te maken.
Ook koppelt PLNT talent aan maatschappelijke vraagstukken en bedrijfsleven, met als doel om (nieuwe) oplossingen te vinden voor bestaande uitdagingen. Deze ideeën en oplossingen kunnen vervolgens worden toegepast of uitgroeien tot nieuwe startups.

Zien we je snel?

Ben jij enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature? Stuur dan je motivatie en cv naar roy@plnt.nl.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op – we vertellen je graag meer!

Reageren kan tot 31 maart 2025.

Back to top